Aanmelding (Jeugd) Imkercursus of Korfvlechtcursus

Wilt u zich aanmelden voor onze (jeugd) imkercursus, korfvlechtcursus of een kennismakingsles en u woont in de gemeente Haaksbergen of omliggende gemeenten.
Vul dan uw gegevens in onderstaand formulier in.
Wanneer wij uw gegevens hebben ontvangen, zullen we zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Vult u alstublieft alle verplichte velden in.

Geen bericht binnen vier dagen neem dan even telefonisch contact op. Telefoonnummer kunt u hier vinden.

Zowel de aanmeldingen via de NBV-site als via de eigen website van De Heidebloem worden op volgordelijkheid van aanmelding samengebracht tot één totale aanmeldingslijst voor deelname. Naast de datum van aanmelding is hierbij ook de woonplaats leidend (dit n.a.v. het grote aantal aanmeldingen ieder jaar). De 1e keus, om te komen tot 10 deelnemers aan de Basiscursus, bestaat uit inwoners van de gemeente Haaksbergen. De 2e uit inwoners van de direct omliggende gemeenten van Haaksbergen en de 3e groep uit inwoners van overige gemeenten.

Medio november, voorafgaande aan het cursusjaar, worden de eerste 10 aanmeldingen (geselecteerd zoals hiervoor omschreven) van de totaallijst uitgenodigd voor een intakebijeenkomst. Hierna wordt de inschrijving definitief. Bij afhaken van deelnemers uit de eerste groep van 10 worden er belangstellenden van de reservelijst uitgenodigd voor deelname aan de Basiscursus Bijenhouden.

Privacyverklaring
Hiermee geeft u toestemming om uw gegevens te verwerken in een aanmeldingslijst. Dit betekent dat uw gegevens veilig zijn bij ons en dat wij ze altijd netjes gebruiken. Uw privacy is voor Imkervereniging De Heidebloem van groot belang. Wij houden ons dan ook aan de privacywet. Als u vragen hebt, of wilt weten wat we precies met uw gegevens doen, neem dan contact op met de secretaris van de Imkervereniging De Heidebloem.